Фільтри

Фільтри

Діапазон цін до
5 товарів
Сортувати за
Сортувати за
Під замовлення
EXEDY MK04H601 К-т зчеплення посилений (MD14H + MC14T + BRG601) для MITSUBISHI EVO 7/8/9/X Photo-0
В наявності Знижка 15%
EXEDY BRG911 Вичавний підшипник SUBARU IMPREZA WRX 2006+ Photo-0 EXEDY BRG911 Вичавний підшипник SUBARU IMPREZA WRX 2006+ Photo-1
EXEDYEXEDY BRG911 Вичавний підшипник SUBARU IMPREZA WRX 2006+
Ціна продажу₴937.55 Звичайна ціна₴1,103.00
Під замовлення
EXEDY BRG601 Вичавний підшипник MITSUBISHI EVO 4-X, SUBARU IMPREZA (крім WRX 06), NISSAN RB25/RB26 Photo-0 EXEDY BRG601 Вичавний підшипник MITSUBISHI EVO 4-X, SUBARU IMPREZA (крім WRX 06), NISSAN RB25/RB26 Photo-1
В наявності Знижка 15%
EXEDY FK01H1601 К-т зчеплення посилений для SUBARU IMPREZA WRX (GDA) до 2006р Photo-0
EXEDYEXEDY FK01H1601 К-т зчеплення посилений для SUBARU IMPREZA WRX (GDA) до 2006р
Ціна продажу₴19,189.60 Звичайна ціна₴22,576.00
В наявності Знижка 15%
EXEDY MD14H Диск зчеплення посилений для MITSUBISHI EVO 7/8/9/X Photo-0
EXEDYEXEDY MD14H Диск зчеплення посилений для MITSUBISHI EVO 7/8/9/X
Ціна продажу₴5,890.50 Звичайна ціна₴6,930.00

EXEDY: Японський Гігант, що Передає Потужність на Колеса

У світі трансмісій є просто зчеплення, а є EXEDY. Заснована в Японії в 1950 році як Daikin Manufacturing, ця компанія сьогодні є найбільшим постачальником оригінальних (OEM) зчеплень для японського автопрому. Від кей-карів до Nissan GT-R — вірогідність того, що у вашому японському авто з заводу стоїть Exedy, становить понад 50%. Але справжню славу бренду приніс підрозділ Exedy Racing Clutch.

ATOMIC-SHOP — офіційний дилер Exedy. Ми пропонуємо повний спектр рішень: від посиленої органіки для міського тюнінгу до карбонових багатодискових систем для професійного драг-рейсингу та дрифту. Exedy — це вибір тих, хто хоче, щоб кожен кіловат потужності двигуна дійшов до коліс, а не перетворився на дим і запах горілих накладок.

Органіка чи Кераміка? Вибір Stage 1 та Stage 2

Це найчастіше питання при тюнінгу до 400-500 сил. Exedy пропонує два шляхи:

Stage 1 (S-Type / Organic)

Ідеальний вибір для "Street" авто.
Диск: Використовує матеріал Ultra Fiber — органіку з вплетенням мідного дроту та скловолокна. Це забезпечує високу термостійкість (не "пливе" в корках), але зберігає м'якість педалі та плавність рушання, як у стоку.
Кошик: Посилений, з більшою силою притиску (Clamp Load), зазвичай на 40% сильніше за сток.

Stage 2 (Cerametallic)

Вибір для трек-днів, ралі та дрифту.
Диск: Металокераміка (Sintered Iron). Має форму "лопатей" (3 або 4 пелюстки/pucks).
Поведінка: Кераміка має вищий коефіцієнт тертя і не боїться перегріву. Але вона працює різко (On/Off). Рушати плавно важче, можливі ривки (Chatter). Це плата за надійність у гонці.

Hyper Series: Легендарна Фіолетова Козина

Коли потужність перевалює за 500-600 сил, однодискового зчеплення стає недостатньо. Тут в гру вступає Hyper Series (Hyper Single, Hyper Multi). Це повні комплекти, що включають полегшений маховик, диск(и) і кошик.

Модель Конструкція Особливості
Hyper Single 1 диск (Металокераміка). Компактний модуль. Кошик з кованого алюмінію (дуже жорсткий). Тримає до 400-500 Нм. Ідеальний відгук на газ.
Hyper Multi (Twin/Triple) 2 або 3 диски (Кераміка). Площа тертя збільшена в 2-3 рази. Тримає 800-1200+ Нм крутного моменту. Вибір для D1GP та Time Attack.
Carbon-D / Carbon-R Карбонові диски. Вершина технологій. Найлегші, найм'якші в управлінні, неймовірно термостійкі.

Карбон: Чому це "Святий Грааль"?

Багато хто думає, що карбонове зчеплення — це тільки для професіоналів. Насправді, це найкраще зчеплення для потужного міського авто.
Секрет карбону в його фізиці:
1. Легкість: Карбоновий диск важить у 3-4 рази менше за сталевий. Це дає "блискавичне" перемикання передач, оскільки синхронізаторам КПП легше зупинити первинний вал.
2. Температурний коефіцієнт: Звичайна кераміка при нагріванні може "плисти". Карбон при нагріванні збільшує коефіцієнт тертя. Чим гарячіше — тим краще тримає.
3. Плавність: Карбон має унікальну здатність проковзувати (напіввижим) без руйнування. Це дозволяє плавно рушати в пробці на 1000-сильному GT-R.

Демпфери: Боротьба з вібраціями

Зчеплення Exedy відомі своїми просунутими демпферами (пружинами в центрі диска). Технологія WAD (Wide Angle Damper) дозволяє гасити крутильні коливання двигуна і захищати трансмісію від ударних навантажень при різкому киданні зчеплення.
Також Exedy запатентувала "Quiet Strap Drive" для багатодискових зчеплень. Це система пластинчастих пружин, яка утримує проміжні диски від брязкання при вижатому зчепленні. Це робить серію Hyper значно тихішою за аналоги.


Часті Запитання (FAQ)

Чому дводискове зчеплення "дзвенить"?

У багатодискових системах (Twin/Triple plate) є проміжні сталеві диски (floaters). Коли ви натискаєте педаль зчеплення, диски розмикаються і стають вільними. Від вібрації двигуна вони стукають один об одного, створюючи характерний металевий дзвін (Rattle). Це абсолютно нормально для гоночного зчеплення і не є дефектом.

Чи потрібна обкатка (Break-in)?

Так! Для органічних зчеплень (Stage 1) потрібно близько 500-800 км спокійної їзди в місті. Для металокераміки та карбону процес обкатки швидший, але також необхідний для того, щоб поверхні притерлися і забезпечили 100% площі контакту перед першим бойовим стартом.

Що таке конверсія SMF?

Багато сучасних авто мають двомасовий маховик (DMF), який гасить вібрації, але є ненадійним і важким. Комплекти Exedy Hyper Series — це SMF Conversion (Single Mass Flywheel). Вони замінюють важкий двомасовий маховик на легкий одномасовий. Це робить двигун більш чутливим, але може додати трохи шуму трансмісії (Gear rollover noise) на холостих.

Передайте всю потужність на асфальт. Оберіть зчеплення EXEDY в ATOMIC-SHOP — офіційного партнера японської легенди.