Фільтри

Фільтри

Діапазон цін до
465 товарів
Сортувати за
Сортувати за
Під замовлення
AEM 50-1000 Насос паливний 340 л/ч Універсальний Photo-0 AEM 50-1000 Насос паливний 340 л/ч Універсальний Photo-1
Під замовлення
AEM 28-20460 Повітряний фільтр DODGE CHALLENGER/CHARGER/300C, 2011 Photo-0
В наявності Знижка 15%
AEM 1-4001 Водонепроникний чохол на повітряний фільтр 21-2029DK Photo-0
AEMAEM 1-4001 Водонепроникний чохол на повітряний фільтр 21-2029DK
Ціна продажу₴2,503.87 Звичайна ціна₴2,945.73
Під замовлення
AEM 21-2075DK Повітряний фільтр Dryflow, вхід 127 мм Photo-0
Під замовлення
AEM 22-482P Система холодного впуску для MAZDA MIATA 00-03 Photo-0
Під замовлення
AEM 28-20300 Повітряний фільтр TOYOTA GT86/SUBARU BRZ 2.0L; 2012-2020
Під замовлення
AEM 21-510C Система забору холодного повітря для HONDA ACCORD 3.0L V6 03-07
Під замовлення
AEM 21-202D-HK Повітряний фільтр 2.75 "X 5" DRYFLOW- 7/16 "HOLE Photo-0
Під замовлення
AEM 22-679C Система забору холодного повітря для CHEVROLET CAMARO V8-6.2LF / I
Під замовлення
AEM 30-3414 Датчики/роз'єми
AEMAEM 30-3414 Датчики/роз'єми
Ціна продажу₴911.58
Під замовлення
AEM 30-2213 Кабелі адаптера для CD-5/7 для підключення до системи вприскування MSD Atomic TBI
Під замовлення
AEM 30-2220 Кабель-перехідник CD Carbon
Під замовлення
AEM 30-2227 Адаптер живлення AEMNet зі стандартним інтерфейсом автомобільного порту живлення 12 В
В наявності Знижка 15%
AEM 30-2056 Універсальний 12-позиційний регулятор налаштувань (Trim Pot) Photo-0 AEM 30-2056 Універсальний 12-позиційний регулятор налаштувань (Trim Pot) Photo-1
Під замовлення
AEM 30-0300NS Датчик UEGO серії X, без сенсора Photo-0
Під замовлення
AEM 50-1103 Заміна передфільтра для паливного насоса, PN: 50-1225 Photo-0
Під замовлення
AEM 30-2404 Заміна датчика кисню AEM/FAE, сумісний з частинами № 30-4410, 30-0400 і 30-0434 Photo-0
Під замовлення
AEM 50-1235 Набір паливного насоса великого потоку в бак, гладка насадка 400LPH Photo-0
Під замовлення
AEM 30-2214 Кабелі адаптера для CD-5/7 для підключення до Holley EFI
Під замовлення
AEM 25-202 Елемент паливного фільтра великого об'єму для 25-201BK Photo-0
Під замовлення
AEM 30-2068 QTY 1 K-Type Closed Tip Thermocouple, Inconel sheath, 1/8 "NPT compression fitting.
Під замовлення
AEM 25-393 Паливний фітинг, 6-7 мм шланг, 5 шт. Photo-0
Під замовлення
AEM 25-203 Елемент паливного фільтра великого об'єму Photo-0
Під замовлення
AEM 28-30005 Повітряний фільтр DryFlow
Під замовлення
AEM 50-1230 Набір паливного насоса великого потоку в бак з насадкою (барб) 400LPH Photo-0 AEM 50-1230 Набір паливного насоса великого потоку в бак з насадкою (барб) 400LPH Photo-1
Під замовлення
AEM 21-205DK Повітряний фільтр DryFlow універсальний Вхід 102 мм Photo-0
Під замовлення
AEM 30-3324 Кабелі для контролера V2 з кількома входами
Під замовлення
AEM 50-1215 Паливний насос E85 Photo-0 AEM 50-1215 Паливний насос E85 Photo-1
AEMAEM 50-1215 Паливний насос E85
Ціна продажу₴7,447.49
Під замовлення
AEM 30-3427 Датчики/роз'єми
AEMAEM 30-3427 Датчики/роз'єми
Ціна продажу₴1,713.89
Під замовлення
AEM 30-2400 Датчики/роз'єми
AEMAEM 30-2400 Датчики/роз'єми
Ціна продажу₴6,905.69
Під замовлення
AEM 50-1225 Паливний насос E85
AEMAEM 50-1225 Паливний насос E85
Ціна продажу₴7,898.99
Під замовлення
AEM 30-2052 Датчики/роз'єми
AEMAEM 30-2052 Датчики/роз'єми
Ціна продажу₴8,801.99

AEM Performance: Інженерний Підхід до Повітря, Палива та Даних

В індустрії тюнінгу бренд AEM (Advanced Engine Management) займає особливе місце. Це компанія, яка ніколи не покладалася на здогадки. Почавши свій шлях у культурі вуличних гонок Каліфорнії, AEM перетворилася на технологічного гіганта, який встановлює стандарти для всієї галузі. Якщо ви шукаєте спосіб змусити двигун дихати вільніше, контролювати суміш точніше або захистити мотор від детонації, AEM — це відповідь.

ATOMIC-SHOP пропонує повний спектр рішень від AEM: від легендарних систем впуску холодного повітря (Cold Air Intakes) з "сухими" фільтрами до найшвидших у світі широкосмугових лямбда-зондів серії X-Series та надійних систем впорскування води-метанолу. Це обладнання, якому довіряють як професійні дрифтери, так і ентузіасти Time Attack.

Революція Dryflow™: Чому AEM Відмовилися від Масла?

Протягом десятиліть стандартом нульового опору були бавовняні фільтри, просочені маслом. AEM кинула виклик цьому стандарту, представивши технологію Dryflow™. Це синтетичний фільтруючий матеріал, який не потребує просочення маслом для затримки пилу.

Чому це критично важливо для сучасних авто? Масло з традиційних фільтрів часто потрапляє на чутливий сенсор масової витрати повітря (MAF), забруднюючи його нитку розжарювання. Це призводить до некоректних даних для блоку управління, збіднення суміші та втрати потужності. Фільтри AEM Dryflow усувають цю проблему на корені, забезпечуючи при цьому фільтрацію на рівні 99%.

Характеристика Традиційний "Промаслений" Фільтр AEM Dryflow™ (Сухий Синтетичний)
Безпека для MAF-сенсора Ризик забруднення маслом, помилки "Check Engine". Абсолютна безпека. Ніякого масла — ніяких проблем з електронікою.
Обслуговування Складне: мийка, сушка (доба), точне дозування масла. Просте: промивка спеціальним засобом та водою. Сохне швидко.
Ефективність фільтрації Залежить від кількості нанесеного масла. Стабільна. Синтетичне волокно працює завдяки своїй структурі, а не липкості.

Електроніка AEM: Коли Кожна Мілісекунда Має Значення

Якщо ви налаштовуєте двигун, ви не можете керувати тим, що не можете виміряти. Широкосмугові датчики (Wideband UEGO) від AEM стали індустріальним стандартом. Але з виходом лінійки X-Series, компанія знову підняла планку.

Чому швидкість важлива? Коли двигун працює на високих обертах під наддувом, він споживає повітря та паливо з шаленою швидкістю. Старі аналогові датчики мають затримку (лаг) у передачі даних. Це означає, що коли ви бачите на екрані "бідну" суміш, двигун, можливо, працює на ній вже кілька обертів, що загрожує детонацією. Технологія X-Digital від AEM забезпечує найшвидшу реакцію на ринку, дозволяючи налаштовувати мотор безпечніше і точніше.

Хімічний Інтеркулінг: Системи Впорскування Води-Метанолу

Для регіонів зі спекотним кліматом або для двигунів з великим турбонаддувом, системи AEM Water/Methanol Injection є незамінними. Це рішення виконує дві функції:

  • Охолодження впуску: Дрібнодисперсний туман з води та спирту, що впорскується у впускний колектор, миттєво випаровується, поглинаючи тепло. Це може знизити температуру впуску (IAT) на 30-50 градусів, що набагато ефективніше за будь-який інтеркулер.
  • Підвищення октанового числа: Метанол — це висооктанове паливо. Додаючи його в суміш, ви фактично піднімаєте детонаційну стійкість палива, дозволяючи налаштувати більш агресивне запалювання та збільшити наддув (Boost) без ризику зруйнувати двигун.

Часті Запитання (FAQ)

Чи потрібне переналаштування ECU (Чіп-тюнінг) після встановлення впуску AEM?

У більшості випадків для систем Cold Air Intake — ні. Інженери AEM проектують корпуси MAF-сенсорів так, щоб вони зберігали заводські параметри зчитування повітря. Це дозволяє встановити впуск і їхати без помилок "Check Engine". Однак, щоб розкрити потенціал збільшеного потоку повітря на 100%, налаштування блоку управління завжди рекомендується.

Чи безпечне впорскування води-метанолу для повсякденної їзди?

Абсолютно, за умови використання якісних контролерів, таких як у AEM V3. Системи AEM оснащені функціями безпеки "Fail-Safe". Якщо у баку закінчиться рідина або заб'ється форсунка, контролер подасть сигнал, і ви зможете автоматично скинути наддув (при підключенні до соленоїда вестгейта або ECU), щоб захистити мотор.

Чи сумісні паливні насоси AEM з етанолом (E85)?

Так. Більшість високопродуктивних насосів AEM (наприклад, популярна модель 340lph) проходять спеціальне тестування та мають внутрішні компоненти, стійкі до корозійного впливу спиртових видів палива, таких як E85 та чистий етанол. Завжди перевіряйте специфікацію конкретної моделі насоса перед покупкою.